Kaffeabonnement –
INFO / FAQ
Med Risteri Tierra Kaffes abonnement på kaffe kan du hver måned få friskristet kaffe leveret til døren.
Fordelene for dig er både at spare penge på vores kaffer, og at du ikke skal tænke over løbende at få bestilt. Vi sender altid kaffe ud første hverdag i måneden.
Vi tilbyder to slags abonnementer:
Specific og Explorer.
Med Specific-abonnementet kan du sammensætte dit eget abonnement og få en fast leverance af din foretrukne kaffe hver måned. Du vælger selv den specifikke kaffe blandt de kaffer, der tilbydes, samt mængde* og ristningsgrad.
Med Explorer-abonnementet kan du udforske vores sortiment og få forskellige kaffer leveret hver måned. Sortimentet opdateres løbende, så du kan eksperimentere med nye smage og terroir fra forskellige origins. Du vælger selv mængde* og ristningsgrad, mens vi overrasker dig med selve kaffen.
*mængden justeres ved at angive antallet af abonnementer ved bestilling. Hvert abonnement giver to 250 grams poser hver måned. (Fx 2 abonnementer giver 4 poser, 3 abonnementer giver 6 poser osv.)
Ved tilmelding bliver første betaling trukket og vi sender din kaffe den 1. i kommende måned. Efterfølgende betalinger bliver sat til d. 1. i hver måned.
Eksempel: Du bestiller et abonnement d. 21. marts. Din første betaling bliver trukket med det samme, og vi sender kaffen ud d. 1. april (ingen betaling sker her). Næste betaling sker ved afsendelse af næste abonnement-forsendelse (i dette eksempel d. 1. maj).
Har du spørgsmål? Vi har svaret på de mest almindelige nedenfor.
FAQ
Hvordan opretter jeg mit abonnement?
Vælg dit abonnement blandt vores produkter i webshoppen. Vælg din foretrukne ristningsgrad og mængde, og læg dit abonnement i kurven. Du betaler for din første bestilling, og herefter bliver betalingen trukket fra din konto hver måned, indtil abonnementet opsiges.
Hvornår modtager jeg min levering på abonnement?
Vi sender altid kaffe ud den første hverdag i måneden. Vi sender vores pakker med DAO, hvor leveringstiden er 2-4 dage.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Log ind på din konto. Under "Mine abonnementer" finder du et felt, hvor du indtaster dine oplysninger og afmelder dit abonnement.
Bemærk, at dit abonnement skal opsiges før d. 20. i måneden, hvis du ikke øsnker at få kaffe tilsendt d. 1. i kommende måned. (ca. 10 dages opsigelse).
Der er i øvrigt ingen bindingsperiode.
Kan jeg sætte mit abonnement på pause?
Ja!
Send ganske enkelt en besked om ønsket i vores kontaktformular. Husk at bruge samme e-mail som den, du tegnede abonnementet med.
Kan jeg ændre typen af kaffe i mit Specific-abonnement?
Ikke på nuværende tidspunkt desværre, men du kan altid afmelde dit abonnement og med det samme tegne et nyt.
Kan bønnerne på abonnement returneres?
Der er desværre ikke returret på ristede kaffebønner, men du kan altid benytte dig af din reklamationsret, hvis kvaliteten af varen ikke er i orden. Se mere under vores Handelsbetingelser.
Indgår hele jeres sortiment i Explorer-abonnementet?
Stort set. Dog ikke de allerdyreste. Kaffer i Explorer-abonnementet kan enkeltvis være prissat op til 140 kr.





